Ads 468x60px

19 noiembrie 2012

Păstrăvăriile de votanţi

Suntem în campanie electorală. Toţi cei care ne-au vrut binele până acum şi care vor să ne fie bine şi de acum înainte se lupta pentru voturile noastre. Eu privesc persoana pe care o aleg ca şi angajatul meu, datorită mie ăi celorlalţi simpatizanţi va ajunge sa ne reprezinte, deci e în slujba noastră. 

Cum este posibil ca angajatul sa fie mai bogat decât angajatorul?

În încercarea de a mă convinge că este persoana potrivită să mă reprezinte acest candidat încearcă sa mă cumpere cu un pix, o şapcă şi altele. Cu siguranţa fiecare dintre noi am ajutat la un moment dat pe cineva. Cum ar fi fost ca noi să întinem o mână pentru a ajuta iar persoana din faţa noastră să ne refuze iar noi să îi dăm ceva în plus pentru a accepta totuşi ajutorul nostru. Cam aşa este situaţia cu politicienii. Sunt atât de dornici să ne ajute încât încearcă să cumpere votul nostru prin orice mijloace posibile. 
Crezi că cineva care îţi oferă ceva sa îl votezi face asta pentru tine sau pentru el?
Din păcate există păstrăvăriile de votanţi. Acele persoane fără personalitate care accepta o sticlă de ulei pentru votul lor. Sunt atât de proşti încât chiar dacă primesc acel "cadou electoral" nu conştientizează că în cabina de vot sunt singuri şi pot alege pe cine doresc sau poate se simt atât de îndatoraţi încât nu vor să trădeze candidatul O_o.
 

Postări populare

fb