Ads 468x60px

26 noiembrie 2012

Continuarea la cele mai bune metode de atragere a vizitatorilor pe blog


Asa cum am promis mai sus, astazi este ziua cea mare. Am sa mai prezint inca trei metode cu ajutorul caror poti sa iti promovezi blogul mai eficient. ( vezi aici )

  • Postari video. Aceasta metoda nu am folosit-o pana acum pentru ca nu am o camera video performanta. Un clip cu o calitate slaba a imaginii ar aduce mai multe puncte negative decat pozitive. Bloggerii care folosesc aceste postari spun ca impactul asupra publicului este urias.
  • Butoane sociale. Asta este un "must have". Nu exista blog fara a avea butoane sociale de promovare. La inceput am pus aceste butoane doar la sfarsitul articolelor insa din momentul in care le-am pus si in header, la inceputul articolelor si in sidebar am observat o crestere foarte mare a feedback-ului din partea cititorilor.

Iata si cireasa de pe tort.
Ce alta metoda de promovare poti extrage din acest articol?
 

Postări populare

fb