O cercetare a primelor 100 rezultate din Google pentru 10.000 de cuvinte cheie a dus la determinarea a 186 de potenţiali factori după care se determina PageRank-ul de către Google.
Aceste rezultate au dus la nişte rezultate uimitoare care îţi vor schimba modul în care preveşti SEO în acest moment.
Acele meta-tag-uri sunt nesemnificative pentru algoritmul Google
Sunt sigur ca ai folosit acele scripturi meta-tag pentru a stabili cuvintele cheie, titlul, descrierea şi multe altele. Unele dintre aceste meta-taguri folosesc la indexarea paginilor în timp ce unele pot oferi un mic avantaj SEO. Adevărul este că aceste meta-tag-uri contează foarte puţin în creşterea PageRank-ului.
Ce trebuie sa înveţi din asta?
Atunci când scrii un articol nu trebuie să te mai ingrijorezi de modul în care va vedea Google acel articol ci va trebui sa îl scrii 100% pentru cititori.
Cheia este în link-urile de la alte bloguri
Singurul factor care are un adevărat impact pentru Google este creare legăturilor de către alte bloguri. Fără îndoială singurul şi cel mai important factor pentru a-ti creşte PageRank-ul este să îţi creezi legături dinspre alte bloguri sau site-uri. Este foarte important să îţi creezi legături pentru articolele care vrei să aibă un PageRank bun.
Concluzie
Toate aceste lucruri pot fi sintetizate într-o singură frază "scrie articolele pentru cititorii tăi ci nu pentru motoarele de căutare şi creaza link-uri pentru articole.