Ads 468x60px

07 noiembrie 2012

Am schimbat design-ul blogului

Cei care nu sunt la prima vizita pe blog cred ca au observat schimbarea de "look" a blogului. Nu am facut templateul de la zero ci am luat unul gratis de pe internet dupa care, cu putine cunostinte de css si html l-am adaptat la nevoile mele. In principiu templateurile sunt gata de functionare insa creatorii lor au adaugat, in cod, tot felul de scripturi care trimit catre diferite adrese si alte chestii, ceea ce este destul de neplacut pentru vizitator.
Nimeni nu vrea sa dea, de exemplu, like la o pagina si sa se mai deschida vreo doua adrese in browser, cred ca in secunda doi ar inchide tot. Deci este foarte important sa cautati si sa eliminati aceste scripturi, eventual puteti lasa un link la copyright ca semn de respect pentru cel care a muncit pentru a crea tema. Am sa atasez o fotografie cu vechiul design al blogului pentru ca sa puteti face comparatie. Un feedback este binevenit!

 

Postări populare

fb