Ads 468x60px

14 octombrie 2013

Lucruri simple - admiratie si multumire

Vreau sa va vorbesc despre importanta admiratiei si a multumirii, si ca ele trebuie sa fie specifice si veritabile. Pe masura ce cresteam, pana cu ceva timp in urma am observat ca as fi vrut sa spun multumesc cuiva, as fi vrut sa laud pe cineva sau as fi vrut sa accept laudele, multumirile, admiratia cuiva dar nu stiu din ce motiv ma opream.

Si ma tot intrebam, de ce se intampla asta? Ma simteam timid, ma simteam jenat? Si atunci mi-a venit o alta intrerbare in minte, oare doar mie mi se intampla asta? 
Asa ca am decis sa ma informez mai mult despre asta. Am citit la un moment dat, o povestire care m-a impresionat si de aceea am si retinut-o, povestea a fost scrisa de o doamna care lucreaza la un centru de reabilitare. Acolo intalneste persoane dependente si uneori totul se rezuma la ceva simplu ca de exemplu, durerea lor e ca tatal lor a decedat fara sa zica vreodata ca e mandru de ei. Dar apoi aud de la rude, de la prieteni ca tatal lor spunea tuturor ceilalti ca era mandru de el, dar nu a zis niciodata asta fiului. E din cauza ca nu stia ca fiul sau are nevoie de asta, poate credea ca nu este atat de important ca fiul sau sa auda asta.

Intrebarea mea este, de ce nu cerem ce avem nevoie?

De ce putem zice "Pregatiti-mi un hamburger" sau "Vreau pantofii marimea 41", dar nu putem spune tot ce simtim sau nu putem zice "Poti sa ma lauzi pentru asta". E pentru ca prin ceea ce facem comunicam date importante desper noi, spunem la ce ne simtim nesiguri, aratam unde avem nevoie de ajutorul celorlalti.
Ce pot face ceilalti cu aceasta informatie? Ar putea sa o neglijeze, ar putea sa faca abuz de ea, sau ar putea sa ne satisfaca nevoia.

Putem schimba asta...


Ce iti doresti sa auzi? Mergi acasa la familie si intreaba pe fiecare dupa ce ravneste, ce isi doreste sa auda, mergeti acasa puneti aceste intrebari si apoi ajutatii pe cei din jur. E atat de simplu...

De ce ne-ar pasa de asta? Vorbim despre pace in toata lumea. Cum am putea avea pacea intre tari diferite avand culturi si limbi diferite? Cred ca asta se incepe de la familie, de la cei care stau sub acelasi acoperis. Asa ca haideti sa incepem noi insine.

Si vreau sa va multumesc tuturor care cititi acest blog, va multumesc pentru ca sunteti iubiti, frati, prieteni, fii minunati, poate cineva nu va spus asta niciodata dar faceti o treaba foarte buna. 

Va multumesc ca ati citit articolul si ca schimbati lumea cu ideeile voastre. Multumesc!

COSMOTE Romania revoluționează telefonia mobilă prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al cărui fundament este inovația prin simplitate și comunicare nelimitată. Mai multe detalii despre oferta găsești pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesând free.cosmote.ro/bursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

fb