Ads 468x60px

07 octombrie 2013

Incepe Bear Grylls: Evadare din infern

Ma declar un fan al canalului Discovery si in principiu a oricarui canal de stiinta poti vedea ceva interesant. "Tehnici esentiale de supravetuire" a fost una dintre emisiunile mele favorite si inca ma mai uit uneori insa ma plictisesc repede pentru ca toate episoadele au fost date in bucla de n ori. Il admir pe Bear Grylls pentru curajul de care da dovada, nu de putine ori a fost la limita unui accident grav insa de fiecare data a continuat plin de entuziasm si nimic nu a reusit sa ii ia zambetul de pe fata. 
Imi aminteste permanent de Steve Erwin, cred ca ar fi fost foarte tare o emisiune cu cei doi. Steve sa gaseasca o bazdaganie ceva si sa explice cum traieste, cum se apara etc. iar Bear sa i-o ia din mana pentru a profita de pretioasele proteine si desigur sa descrie ce gust are. 
P.S. Nu imi plac deloc fazele cand cauta el proteine prin bazdaganii
Pentru fanii Bear Grills si al acestui timp de show, gen survival am o veste buna pentru ca in seara aceasta este premiera noului show „Bear Grylls: Evadare din infern". „Bear Grylls: Evadare din infern" se va baza pe aceeasi idee, supravietuirea intr-o situatie limita insa, din punctul meu de vedere, va fi mai interesant pentru ca se reconstituie cazuri reale iar, din cate am inteles, Bear Grills va reface traseele si va infrunta aceleasi pericole pentru a demonstra cat mai realist prin ce au trecut acei oameni. Desigur ca nu vor lipsi interviurile directe cu supravietuitorii. Daca ma gandesc bine, „Bear Grylls: Evadare din infern" este o combinatie intre "Tehnici esentiale de supravetuire" si "I shouldn't be alive", combinatie maxima.
Asadar, in aceasta seara la ora 21:00 toata lumea prezenta pe Discovery pentru ca incepe „Bear Grylls: Evadare din infern".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

fb