Ads 468x60px

30 iunie 2013

Blogging pana acum

Am noua luni de cand am deschis acest blog si sunt foarte mandru de el, a inceput sa prinda contur. Nu vreau sa para o lauda dar dupa sase luni, cu doar 100 de articole postate am primit PR3, ceea ce, din cate am citit pe internet e un lucru destul de important.

Imi amintesc ziua in care am inceput sa scriu la acest blog. Vazusem un blog al unui fost coleg de generala si mi s-a parut interesant sa ai un loc al tau pe internet unde poti sa scrii si sa postezi tot ce vrei tu. Desigur ca dupa ce m-am documentat putin pe internet cum sta treaba cu blogurile am descoperit sacalii care deschid 10 bloguri si fac spam pe toate ca poate, poate scot un ban de o inghetata. Dintr-un studiu am aflat ( acum nu stiu cat este de adevarat sau nu ) ca 95% din bloguri sunt abandonate in primele luni. Asta se intampla pentru ca majoritatea isi fac blog doar pentru a castiga bani, cred ca daca scriu doua prostii lumea o sa sara si o sa se lupte pentru a citi articolele sale, ceea ce este complet gresit. 

Mi-a fost si imi este foarte greu sa gasesc o nisa pe care sa ma axez asa ca m-am decis sa scriu cate putin din toate si fiecare o sa citeasca ce isi doreste. In aceasta sectiune " Blogging" mi-am propus sa scriu sfaturile mele pentru altii si cam tot ce cred eu despre blogging.

Asa ca, tineti aproape si poate invatati ceva ;)


 

Postări populare

fb