Ads 468x60px

03 decembrie 2012

Abuzul facut de RCS&RDS

Dupa ce au scos din grila de programe canalul de televiziune Discovery Channel, cei de la RCS&RDS au anuntat ca vor scoate si Animal Planet. De la data de 1 decembrie acestea au fost inlocuite cu proprile canale si anume Digi AnimalWorld si BBC Entertainment. Acest lucru nu este o problema pentru utilizatorii care nu vizioneaza aceste canale si pentru care lipsa sau inlocuirea acestora este lipsita de importanta. Eu ma declar un fan al canalelor de stiinta si in special un fan al Discovery Channel asa ca aceasta schimbare ma afecteaza grav.

De ce spun ca acest lucru este un abuz?

Pai, eu cand am facut contractul la RCS&RDS acesta avea precizata si o grila de canale pentru care am acceptat sa platesc o anumita suma iar RCS&RDS s-a angajat sa le furnizeze. Acum RCS&RDS imi spune ca acel contract este o vrajeala si ca pentru ei nu are prea mare importanta pentru ca oricum vor furniza ce canale vor muschii lor. Ma intreb ce ar fi zis RCS&RDS daca ma hotaram si eu sa nu mai platesc 10 lei la abonament, asa cum este precizat in contract, ci sa platesc doar 8 lei pe motiv ca nu mai am bani sau ca nu ma uit la anumite canale. Nu sunt jurist dar din cate imi dau seama aceasta actiune implica si o schimbare a contractului care poate fi efectuata doar cu acordul ambelor parti. Deci, daca nu imi convine aceasta schimbare consider ca am tot dreptul sa reziliez contractul si sa imi aleg alt provider.
 

Postări populare

fb